Conceperea Unui Titlu Convingator

Optimizare Site
Conceperea Unui Titlu Convingator


Fara indoiala ca ai observat diverse site-uri care arata mai mult a spam, cu titluri „optimizate” in speranta de a obtine rank-uri mai bune. Cuvintele cheie sunt insirate una dupa alta in TITLE, separate sau nu prin virgule.

Trebuie sa realizezi ca titlul unei pagini este ca un fel de panou publicitar si este elementul pe care oamenii dau click in urma unei cautari. Va trebui sa iti diferentiezi titlul de cel al competitiei prin compunenerea unor titluri mai „inteligente”.





Iata doua exemple:

Titlu nasol:
Bani pe net, bani pe internet, bani online, faci bani pe net, faci bani pe internet

Titlu bun:
Metode unice de a face bani pe internet: oportunitati de afaceri online

Ambele titluri contin mai multe cuvinte cheie, dar care crezi ca va primi mai multe click-uri? Concepe mai multe titluri pentru paginile tale si observa care dintre aceastea rankeaza mai bine in timp.

Reguli de urmat in crearea titlurilor:
In continuare iti prezint cateva reguli generale pentru crearea unor titluri de pagina:

  • Fiecare pagina trebuie sa aiba un titlu unic

  • Incearca sa incluzi Cuvantul Cheie Principal (Fraza Cheie Principala) in titlul fiecarei pagini

  • Incepe titlul paginii principale cu Cuvantul Cheie Principal, urmat de Cuvantul Cheie Secundar.

  • Foloseste variatii specifice ale cuvantului cheie principal pentru fiecare pagina in parte (produse, servicii, continut, etc).

  • Daca e musai sa folosesti numele companiei, pune-l la sfarsitul titlului.

  • Foloseste forma de plural a cuvintelor cheie in cazul in care aceasta este forma cea mai cautata.

  • Nu exagera – nu repeta cuvintele cheie mai mult de doua ori in titlu.

  • Asigura-te ca tag-ul <title> este primul element din sectiunea <head> a paginii – asa il ajuti pe nenea Google sa te gaseasca mai repede.
Inapoi la Optimizare Website

    Niciun comentariu: