Evaluarea site-urilor pentru link-uri

Promovare Website
Cum sa evaluezi site-uri pentru link-uri


Nu toate site-urile si link-urile ce le primesti de pe acestea au acelasi grad de importanta. 
Unele link-uri sunt gratuite, altele percep o taxa unica pentru afisarea link-ului tau sau altele au pachete de tip abonament lunar sau anual.

Pentru site-urile ce percep o taxa trebuie sa ai in vedere cateva criterii de analiza:
  • Asigura-te ca site-ul respectiv te lasa sa foloseti text-ul pe care il vrei in anchor (text-ul link-ului) pentru ca acesta sa contina cele mai importante cuvinte cheie ale tale. 
  • Asigura-te ca link-ul format are un cod simplu de tip HREF. Link-urile bazate pe Javascript sau link-urile cu redirect catre o alta pagina sunt total inutile. De asemenea, link-urile ce afiseaza diverse caractere de „tracking” in URL nu iti vor fi de folos. Da un „View Source” (Vizualizati Sursa Paginii) si cauta urmatoarele elemente:
    1. Nu se foloseste redirect in link (PageRank-ul nu va trece astfel)
    2. Nu se foloseste Javascript pentru codul link-ului (Google nu va vedea acest link)
    3. Sa nu fie folosit atributul rel=NOFOLLOW (Google nu va urma asemenea link-uri)
    4. Tag-ul META robots nu contine „NOINDEX” (pagina nu va fi indexata)
      • Foloseste un instrument gratuit pentru a determina cate backlink-uri are site-ul. Acesta este un indicator important pentru importanta acordata de Google acelui site. Un link de pe o pagina cu multe link-uri catre ea poate fi la fel de important ca PR-ul paginii respective.
      • Verifica PageRank-ul paginii pe care va apare link-ul tau – nu PageRank-ul paginii principale care poate fi cu mult mai mare.
      • Verifica Alexa Traffic rating-ul pentru site. Acesta indica o aproximare a volumului de trafic pe care un site il primeste. Numerele mai mici indica un volum mai mare de trafic. Acest rating poate fi manipulat, dar e mai bine decat nimic.
      • Pagina de pe care primesti link-ul se afla in indexul Google? Un link de pe orice pagina neindexata este inutil. Copiaza o portiune de text unic de pe pagina respectiva si fa o cautare Google sa vezi daca pagina apare intre rezultate.
      • Apar link-urile in versiunea Cache a paginii? Daca nu, probabil pagina triseaza cumva motorul de cautare facandu-l sa nu vada link-urile.
      • Continutul paginii pe care va apare link-ul tau, precum si anchor-urile celorlalte link-uri. Sunt toate link-urile de acolo din aceeasi categorie, sau sunt toate la gramada fara pic de relevanta si multe reclame spam?
      Inapoi la Optimizare Website

        Niciun comentariu: