Analiza si Cercetarea Cuvintelor Cheie

Optimizare Site
Analiza si Cercetarea Cuvintelor Cheie


Aici incep eforturile adevarate. Daca ai un site, este extrem de important sa NU eviti aceasta etapa deoarece este vital pentru site-ul tau sa stabilesti cuvintele cheie cele mai importante si relevante pentru a-ti creste rank-ul.

Cu cat petreci mai mult timp facand acest lucru, cu atat vor fi mai mari recompensele. Daca nu finalizezi acest pas important, sansele de a obtine un rank de top sunt cu mult scazute.



Ce sunt Cuvintele Cheie?


In contextul web, cuvantul cheie este un termen pe care o persoana il introduce intr-un motor de cautare pentru a gasi o informatie specifica. Majoritatea introduc termeni de cautare formati din 2 pana la 5 cuvinte. Acesti termeni de cautare poarta diverse denumiri (cuvinte cheie, fraze cheie, cuvinte, search phrase, query phrase, keywords, etc) dar toate inseamna acelasi lucru.


Cele mai importante cuvinte cheie sunt cei mai buni si cei mai relevanti termeni de cautare pentru care vrei ca site-ul tau sa obtina un rank de top in lista de rezultate Google. Termeni de cautare buni sunt scurti, specifici si descriptivi. E mult mai bine sa ai 100 de vizitatori ce manifesta un grad ridicat de interes pentru site-ul tau decat sa ai 1000 de vizitatori care nu sunt deloc interesati de informatia pe care ai sa o prezinti sau de produsul ce incerci sa il vinzi.

De retinut:

Obiectivul tau final nu este obtinerea unui trafic ridicat pentru site-ul tau (desi e important), ci ar trebui sa te axezi pe o rata mare de conversie vizitator – cumparator [pentru MFA-uri (made for adsense)– vizitator = clicker]. Poti avea pozitia cu numarul 1 in Google daca rata de conversie e slaba, daca din acele mii de vizitatori, doar 1 sau 2 sunt potentiali cumparatori (din nou, pentru MFA-uri -> clickeri).


Cu cat cuvintele cheie sunt mai specifice si mai ofera si o directionare conceptuala mai buna (targeted), cu atat este sansa mai mare ca acei vizitatori sa gaseasca exact ceea ce cauta pe site-ul tau. Ideea e de a obtine o conversie cat mai ridicata de vizitator -> potential cumparator, clicker. 



Incearca sa determini de ce ajung vizitatorii pe site-ul tau (o problema) si fa astfel incat sa le oferi un punct in plus la satisfactie (o solutie la acea problema).

Inapoi la Optimizare Website

Niciun comentariu: