Gestionarea unei campanii de link-building

Promovare Website
Gestionarea unei campanii de link-building

Gestionarea unei campanii de link-building este un proces ce iti va consuma mult timp si uneori chiar bani. 
Link-building-ul este o forma de publicitate pentru site-ul tau si trebuie tratat ca atare.

Exista doua tipuri de link-uri – one-way (cu un singur sens) si reciproce:


Link-urile One-Way

Acestea sunt link-urile din directoare, site-uri de stiri, blog-uri, site-uri de stiri si orice alt site ce nu solicita un link reciproc. Google ofera o valoare mai mare link-urilor one-way decat celor reciproce.


Link-urile Reciproce

Acestea sunt schimburile de link-uri intre doua site-uri. Link-urile reciproce au fost abuzate in trecut cand mai toata lumea facea schimb de link-uri, chiar daca avea sau nu vreo relevanta. Google nu acorda aceeasi valoare link-urilor reciproce. Este in continuare o metoda importanta de a obtine link-uri cand este facut cum trebuie. Principalele mijloace de a obtine link-uri sunt urmatoarele:
  1. Inscrierea in directoare web, atat cele generale cat si cele pe domenii specifice.
  2. Publicarea de articole pe directoare de articole, blog-uri sau site-uri de stiri.
  3. Publicarea de articole pe motoare de cautare de stiri, gen Google News.
  4. Schimbul de link-uri, in care tu faci link catre un site si acel site unul catre tine.

Schimbul de link-uri ar trebui sa fie ultimul de pe lista. Incearca sa iti generezi PageRank intai inainte de a obtine un schimb de link-uri cu alte site-uri.
De obicei se cauta sa se faca schimb de link-uri cu site-uri ce au PR=4 pe prima pagina. Inainte de a face un schimb de link, inscrie-te in cateva directoare.

Nu-ti bate capul cu a obtine cateva link-uri de pe site-uri cu PR ridicat, sau multe link-uri de pe site-uri cu PR mic. Daca un site are azi PageRank mic, maine poate avea PageRank mare (valabil si invers).

Inapoi la Promovare Optimizare Website

Niciun comentariu: