Optimizarea paginii
Utilizarea cuvintelor cheie
Nu incerca sa iti folosesti toate cuvintele cheie pe prima pagina – in schimb, concentreaza-te doar pe Cuvantul (Expresia) Cheie Principal si, eventual, Cuvantul (Expresia) Cheie Secundar. Utilizeaza celelalte pagini (produse, servicii, etc.) pentru a-ti folosi cuvintele cheie mai particulare.
De preferat foloseste formele de plural ale cuvintelor cheie.
Google considera cuvintele cheie ce folosesc cratima ca doua cuvinte separate: „optimizare-site” va fi la fel cu „optimizare site”. Cu toate acestea, cuvintele conectate prin underscore „_” sau slash „/”, ca „optimizare_site” sau „optimizare/site” apar ca un singur cuvant „optimizaresite” pentru Google.
Google nu face diferentiere cand se folosesc sau nu majuscule: OPTIMIZARE SITE, Optimizare Site, si OpTiMiZaRe SiTe sunt vazute la fel.
Importanta Textului din Titlu

Utilizarea corecta a cuvintelor cheie in titlul fiecarei pagini de pe site-ul tau este foarte importanta pentru Google – in special pentru prima pagina. Daca nu vrei sa iti faci optimizare pentru site, macar acest lucru sa il faci.
Tag-ul META „Keywords” este complet ignorat de Google. Concentreaza-ti eforturile pe titlul fiecarei pagini si asigura-te ca acestea contin cele mai bune cuvinte cheie pentru continutul paginii respective.
Titlul nu ar trebui sa contina mai mult de 9 cuvinte sau 60 de caractere, cu cuvintele cheie folosite la inceputul titlului. Din moment ce Google va cauta cuvinte cheie relevante in titlul tau, nu e indicat sa folosesti numele companiei in titlu, doar daca acest nume este un termen atat de cunoscut incat a devenit un cuvant cheie cu recunoastere instantanee – gen Zuzu, Kent, Poiana, etc. Daca e musai sa pui numele firmei / companiei in titlu, macar pune-l spre sfarsit.
In plus, fiecare titlu de pagina trebuie sa fie unic – nu folosi aceleasi titluri pe toate paginile. Utilizarea necorespunzatoare sau neutilizarea titlurilor in paginile web impiedica multe site-uri din pozitiile de top in Google mai mult ca orice alt factor, exceptie facand lipsa link-urilor de calitate de la alte website-uri catre site-ul tau.
Inapoi la Promovare Optimizare Website
Inapoi la Promovare Optimizare Website
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu