Utilizarea cuvintelor cheie

Optimizarea paginii
Utilizarea cuvintelor cheie


Nu incerca sa iti folosesti toate cuvintele cheie pe prima pagina – in schimb, concentreaza-te doar pe Cuvantul (Expresia) Cheie Principal si, eventual, Cuvantul (Expresia) Cheie Secundar. Utilizeaza celelalte pagini (produse, servicii, etc.) pentru a-ti folosi cuvintele cheie mai particulare.

De preferat foloseste formele de plural ale cuvintelor cheie.



Google considera cuvintele cheie ce folosesc cratima ca doua cuvinte separate: „optimizare-site” va fi la fel cu „optimizare site”. Cu toate acestea, cuvintele conectate prin underscore „_” sau slash „/”, ca „optimizare_site” sau „optimizare/site” apar ca un singur cuvant „optimizaresite” pentru Google.

Google nu face diferentiere cand se folosesc sau nu majuscule: OPTIMIZARE SITE, Optimizare Site, si OpTiMiZaRe SiTe sunt vazute la fel.


Importanta Textului din Titlu



Exista un loc pe pagina web unde cuvintele cheie trebuie sa fie prezente, iar acel loc este titlul paginii. Acesta apare intre tag-urile <TITLE></TITLE> in sectiunea <HEAD> a paginii. Titlul paginii (a nu fi confundat cu antetul unei pagini) este textul ce apare in title bar-ul browser-ului, si apare de asemenea cand adaugi o pagina la Favorite (Bookmarks).


Utilizarea corecta a cuvintelor cheie in titlul fiecarei pagini de pe site-ul tau este foarte importanta pentru Google – in special pentru prima pagina. Daca nu vrei sa iti faci optimizare pentru site, macar acest lucru sa il faci.

Tag-ul META „Keywords” este complet ignorat de Google. Concentreaza-ti eforturile pe titlul fiecarei pagini si asigura-te ca acestea contin cele mai bune cuvinte cheie pentru continutul paginii respective.

Titlul nu ar trebui sa contina mai mult de 9 cuvinte sau 60 de caractere, cu cuvintele cheie folosite la inceputul titlului. Din moment ce Google va cauta cuvinte cheie relevante in titlul tau, nu e indicat sa folosesti numele companiei in titlu, doar daca acest nume este un termen atat de cunoscut incat a devenit un cuvant cheie cu recunoastere instantanee – gen Zuzu, Kent, Poiana, etc. Daca e musai sa pui numele firmei / companiei in titlu, macar pune-l spre sfarsit.

In plus, fiecare titlu de pagina trebuie sa fie unic – nu folosi aceleasi titluri pe toate paginile. Utilizarea necorespunzatoare sau neutilizarea titlurilor in paginile web impiedica multe site-uri din pozitiile de top in Google mai mult ca orice alt factor, exceptie facand lipsa link-urilor de calitate de la alte website-uri catre site-ul tau.

Inapoi la Promovare Optimizare Website

Niciun comentariu: