Structurarea corecta a site-ului

Optimizare site
Structurarea corecta a site-ului


In acest articol am sa va prezint structura generala a unui website – structura directoarelor, titlurile fisierelor, numele paginii, si cum ar trebui incropit continutul.

Structurare dupa Tema

Subiectul general sau categoria unui website ii dicteaza tema acestuia. In general, tema site-ului tau este cel mai important cuvant cheie al site-ului tau.


In mod ideal, site-ul tau este facut doar pentru un subiect sau categorie. Daca ai mai multe subiecte despre care vei scrie pe site (ex: Tuning de masini si pantofi de dama) ar fi recomandat sa faci mai multe site-uri, fiecare pe un subiect.

Ideea principala este sa separi continutul in pagini diferite dupa subiect (termenul de cautare) in cadrul site-ului tau.


Sa presupunem ca site-ul tau vinde caramizi si aceasta este tema site-ului tau (cuvantul cheie principal). Tot acest site vinde si tigle si, de asemenea, vopsea lavabila si sa presupunem pentru acest exemplu ca fiecare pagina a site-ului mentioneaza cele 3 produse. Deci, care este tema fiecarei pagini? Cele trei produse au fost mentionate pe pagini multiple, deci fiecare pagina contine cuvintele cheie “caramizi”, ”tigle” si “vopsea lavabila”. Niciunul din cele trei produse nu va avea o relevanta extraordinara pe aceste pagini pentru Google.


Structurarea corecta a unui astfel de site ar fi sa contina o pagina care prezinta doar caramizi, una care prezinta doar tigle si alta care este axata strict pe vopsea lavabila. Fiecare pagina va avea acum o relevanta puternica pentru un singur cuvant cheie. Nu apare fenomenul de “dilutie”, si fiecare pagina in parte va avea un rank mai bun pentru cuvantul cheie specific ei. Acest lucru este extreme de important.

In continuare, vei vrea sa adaugi link-uri astfel incat paginile cu caramizi fac trimitere catre alte pagini cu caramizi, paginile cu tigle trimit spre alte pagini cu tigle si paginile cu vopsea lavabila fac trimitere spre alte pagini cu vopsea lavabila.

Folosindu-te de cuvintele cheie in text-link-uri (partea clickabila a unui link), vei imbunatati astfel importanta fiecarei pagini. Pentru a structura un site care ofera mai multe produse, servicii sau categorii de continut, ar fi bine sa imparti continutul in diferite pagini.

In mod ideal, vrei sa ai o singura tema centrala, un singur termen de cautare (cuvant cheie), per pagina.

Inapoi la Optimizare Website

Niciun comentariu: