Crearea paginilor de continut

Optimizare Pagina
Crearea paginilor de continut


Site-urile cu o multime de pagini au de obicei un rank mai bun decat cele care au doar cateva pagini. Este mult mai bine sa ai un site cu 50 de pagini scurte, decat un site cu 5 pagini lungi, la care tot trebuie sa derulezi. Fiecare pagina e recomandat sa contina un minim de 200 de cuvinte vizibile pentru a maximiza relevanta cu Google.

De asemenea, paginile trebuie sa aiba un continut real – nu crea pagini cu care iti „infloresti” site-ul doar de dragul de a crea pagini: Despre noi, Contact, Misiunea noastra, etc. Pastreaza-ti paginile simple. Incearca sa eviti animatiile gratuite, imagini de umplutura, Javascript sau orice alt fel de „obstacol” pentru Google sau, si mai important, pentru vizitatorii tai.



Imparte paginile cu ajutorul tag-urilor <H1> si <H2> si include cuvintele cheie principale intre aceste doua tag-uri. Nu iti va ajuta doar vizitatorii sa iti citeasca paginile mai usor, ci va oferi un grad mai ridicat de relevanta in Google. 

Nu crea pagini care sunt identice sau aproape identice in continut. Google le va considera pagini duplicat si exista posibilitatea sa te penalizeze. Pagini de calitate, unice cu un continut ridicat de cuvinte cheie sunt o necesitate. Ai grija cand incluzi versiuni atat HTML cat si PDF ale aceluiasi continut, deoarece Google le va indexa pe amandoua.


Pentru a preveni acest aspect, scrie un fisier robots.txt si pune-l in directorul principal de pe server. Un fisier robots.txt va specifica ce directoare si tipuri de fisiere sa fie evitate in crawling.

Daca fisierele PDF iti sunt identice cu cele HTML, pune toate PDF-urile intr-un director diferit si specifica ca acest director sa fie exclus din crawling. Pentru mai multe informatii in ceea ce priveste fisierul robots.txt, fa o cautare pe Google dupa termentul „robots.txt tutorial”.

Inapoi la Promovare Optimizare Website

Niciun comentariu: