Cum da Google rank unei pagini?

Optimizare Pagina
Cum da Google rank unei pagini?


Google foloseste un algoritm sofisticat (tinut secret, bineinteles) pentru a conferi rank unui site, ce utilizeaza mai mult de 100 de criterii diferite in calcule, acordand fiecarui criteriu o anumita pondere ce se poate schimba in timp.

Deoarece algoritmul se poate schimba, diverse tehnici folosite ce au functionat in trecut, in prezent, exista posibilitatea sa nu mai mearga. Acest lucru este important de retinut atunci cand rank-ul site-ului tau se schimba aparent fara niciun motiv.


Din aceste motive, optimizarea site-ului tau nu trebuie considerata a fi o sarcina pe care o duci la bun sfarsit o singura data. Trebuie sa incerci, sa testezi si sa iti rafinezi eforturile in mod constant.

Algoritmul Google se poate imparti in doua grupuri de factori majori:

Factorii on-page (cuvinte cheie / keywords):
Factorii keywords implica cand, cum si unde sunt folosite cuvintele cheie, adica cat de bine iti faci optimizarea site-ului pentru cuvintele cheie cele mai importante relevante continutului tau, si daca acele cuvinte cheie iti apar in continut si in link-uri.
Acesti factori determina relevanta paginii.

Factori off-page (link-uri):
Acesti factori includ cantitatea si calitatea link-urilor ce trimit catre site-ul tau. Factorii off-page determina importanta paginii si sunt corelati cu Pagerank-ul (PR) Google. Link-urile joaca un rol extrem de important in obtinerea unor rank-uri ridicate, in special pentru nisele cu competitie ridicata.
Mai simplu spus, Google gaseste pagini in indexul sau care sunt atat relevante cat si importante pentru cautarea facuta pe un anumit cuvant cheie si le listeaza in ordine descrescatoare.

Inapoi la Optimizare Website

Niciun comentariu: