Despre Google Sandbox

Optimizare Site
Despre Google Sandbox


Pentru site-urile noi, sfatul cel mai intelept este sa iti publici site-ul cat mai curand cu putinta, chiar daca nu e finalizat.

Avand in vedere faptul ca Google prefera site-uri cu o oarecare vechime, nu mai are sens sa astepti pana ai pus punctul pe i sau ai mai adaugat un pixel care incanta privirea vizitatorului. In schimb, creaza un schelet de ansamblu al site-ului, cu o prima pagina finalizata cat de cat, alaturi de alte pagini importante si fa-l public.
Pune continut si pastreaza-l la zi pe cat poti, macar odata pe luna. Google prefera de asemenea si site-uri care pun continut sau isi fac update regulat.



Aceasta strategie are de a face cu ceea ce se numeste Google Sandbox (lada cu nisip) sau factor de imbatranire. Google Sandbox este un set de filtre aplicate site-urilor noi care le impiedica sa rankeze bine pentru cuvinte cheie competitive pe o durata de 6-24 de luni. De asemenea, se numeste si aging delay.
Site-urile noi pot avea un rang bun pentru orice nisa, cuvinte cheie unice (precum numele companiei) si cam atat. Din aceste motive, site-urile noi trebuie facute publice cat mai repede pentru a „porni ceasul de imbatranire”.

De retinut:
Este extrem de important ca site-ul sa fie functional cand Google face o vizita dintr-un link de pe alt site. Daca site-ul nu e facut public, clasarea ta in indexul Google poate disparea pana la urmatorul update. Motivul pentru care se intampla acest lucru este faptul ca Google are impresia ca site-ul tau nu mai exista si il scoate din index dupa cateva tentative de a-l localiza.

Inapoi la Promovare Optimizare Website

Niciun comentariu: