Ce factori cauta Google pe site-ul tau?

Optimizare site
Ce factori cauta Google pe site-ul tau?


Desi Google ia in considerare peste 100 de criterii (importanta carora se poate schimba in timp) cand ofera rank-ul unei pagini, voi enumera cateva aspecte sau elemente ce sunt absolut necesare daca iti doresti o pozitie de top. 

Urmatorii factori sunt in ordinea importantei, primii doi fiind mult mai importanti decat restul:




  1. Cuvintele cheie folosite in textul link-ului – atat pe site-ul tau cat si pe site-uri care au link-uri catre site-ul tau. Cu cat ai mai multe link-uri catre site-ul tau, ce contin cuvintele cheie cele mai importante pentru pagina ta, cu atat mai bine. Acest aspect este extrem de important daca site-ul tau are o orientare generala si este axat pe cuvinte cheie extrem de competitive.
  2. Cuvinte cheie folosite in titlurile paginilor tale (intre tag-urile <TITLE>si</TITLE>)
  3. Cuvintele cheie ce apar intre tag-urile H1, H2 si in corpul site-ului tau.
  4. Pagerank-ul paginilor tale, care depinde de numarul de link-uri catre site-ul tau. Importanta acestor link-uri depinde la randul ei de de Pagerank-ul site-urilor ce au link-uri catre aceste pagini, care depinde de..... etc.
  5. Pagini web ce contin minim 200 de cuvinte de text relevant. Cu cat sunt mai multe pagini pe site, cu atat este mai mare sansa de a obtine un rank mare pentru mai multe cuvinte cheie.
  6. Cat de des faci update la site si la continutul acestuia. Incearca sa faci un update macar odata pe luna.
  7. Cat de repede iti vin link-uri noi (prea multe link-uri dintr-o data nu e bine sa ai :D)
  8. Ce vechime are site-ul tau, paginile site-ului tau si link-urile catre site-ul tau. In general, cu cat are o vechime mai mare atat site-ul cat si link-urile catre acesta, cu atat mai bine. Nu astepta inutil lansarea site-ului tau, sau a unei pagini noi sau sa obtinerea de noi link-uri.

Mai simplu, pentru un rank ridicat in Google, trebuie sa iti faci o optimizare a site-ului pentru cele mai bune cuvinte cheie ale tale, obtine cat mai multe link-uri relevante catre site-ul tau, asigura-te ca text-ul acelor link-uri contine cuvintele cheie pentru care faci optimizarea si abtine-te sa faci orice ce pare „excesiv” , „nenatural”, „manipulativ” sau „spammy” pentru Google. 


Incearca sa iti faci site-ul sa arate cat mai natural si comporta-te de parca motoarele de cautare nici nu ar exista. :)


 Inapoi la Optimizare Website

2 comentarii:

alison spunea...

ultimul sfat e singurul care-l pot urma . restul ...sunt intr-o limba nestiuta de mine!

Grim spunea...

:) acu vreo 2 luni aceste lucruri erau in alta limba si pentru mine